Att njuta av SEX. . . .

Alla ställer vi olika krav på hur man vill ha sitt sexliv. Vilket är både spännande och fachinerande, att alla har helt olika krav. Vissa har högre krav och andra har lägre.. Själv har har jag skyhöga krav på vad som är bra och vad som är inte bra... 7% av dem jag har haft sex med har jag njutit till fullo och lyckats få orgasm... Man kan fråga sig vad jag gjort med de övriga procenten....?

Jag har den åsikten om att orgasm är inte det viktigaste när man har sex. Det viktigaste kanske istället är att man känner sig bekväm, att man kan slappna av och njuta, att man har roligt, att man är attraherad osv... Trots allt så behöver det inte leda till orgasm. Utan man har en rolig, tillfredställt och njutningsbar akt...

Så nu till er alla från mig, njut av er fantastiska sexpartner.. om ni inte har någon så är det bara till att leta eller vänta på den rätta <3

Kärlek till er/Idun


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0